KATEREN
HET DRANKSPEL


Van idee naar
uniek concept.

​Spotten met je vrienden staat vaak centraal bij drankspellen. Om dit te versterken is de Kater (een joker) bedacht die gedurende het spel gênante opdrachten moet uitvoeren en gekke vragen moet beantwoorden wat resulteert in een uniek interactief gezelschapsspel.

.webp)

Unieke marketing via socials.
Het inzetten van passende storygames, waarbij de volgers een inkijkje krijgen in het drankspel, zorgt voor een constante interactie met de doelgroep. Na het spelen van de minigame worden de jongeren door een swipe-up gestimuleerd om het fysieke spel aan te schaffen.


Elk thema z’n
eigen beleving.
Na het succes van Kateren zijn uitbreidingen gecreëerd om zo een groter publiek aan te spreken. Hiervoor zijn aangepaste storygames uitgewerkt.



De Kateren drankspel App.
Om het merk te vergroten en de potentiële doelgroep uit te breiden is een App ontwikkeld. De verkregen data wordt ingezet om het spel constant te verbeteren om zo de beleving van zowel het online als offline spel te optimaliseren.
.webp)